Luister naar een nieuwe trailer van Sound Shapes op de Vita


En weer een nieuwe trailer van Sound Shapes op de PlayStation Vita. Dit spel ziet eruit als een toffe kruising tussen Super Meat Boy (plakkerige walljumps) en VVVVVV (over plafonds lopen). Ik wou dat ik kon zeggen dat ik ook zo onder de indruk was van de interactieve soundtrack, maar eerlijk gezegd… ik hoor het niet. Volgens programmeur Jason deGroot vormen de geluidseffecten van al je acties samen de achtergrondmuziek, maar ik ben na het eerste scherm de draad al kwijt. Waarom maken de muntjes in het tweede scherm geen geluid? En waar komt dat orgel in het lava-level opeens vandaan? Misschien wordt het duidelijker als ik Sound Shapes zelf speel, maar ik vrees dat ik gewoon ritmisch gehandicapt ben of zoiets. Voor mensen zoals ik zal muziek wel altijd mysterieus en ongrijpbaar blijven.

Maar hey, een kruising tussen Super Meat Boy en VVVVVV! Met een level editor! Ik heb geen interactieve soundtrack nodig om daarvan te genieten. Een gevoel voor ritme lijkt verder ook niet noodzakelijk om de levels uit te spelen, dus waarschijnlijk kan zelfs ik Sound Shapes over een paar maanden met een gerust hart downloaden.


Kijken op YouTube

[g.forum]

Lees ook:Een gameplayfilmpje van muzikale platformgame Sound Shapes
Lees ook:Bekijk/beluister Beck’s complete Sound Shapes-level
Lees ook:Nieuwe muziek van Beck in platformspel Sound Shapes (Vita/PS3)
Lees ook:Trailer en online demo voor platformspel Electronic Super Joy
Lees ook:Helaas: deze Super Meat Boy Galaxy bestaat niet echt

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.