Hoe meer ik over dit spel lees, hoe meer zin ik er in krijg. Het klinkt zo heerlijk bizar allemaal. Ancel over de konijntjes bijvoorbeeld:
"Ik wilde het verhaal zo simpel mogelijk houden. De konijnen hebben al eeuwenlang een invasie voorbereid. En nu is voor hun dan de tijd gekomen om de wereld over te nemen. Het is heel cliché en belachelijk – absoluut geen complexe verhaallijnen in dit spel. Het is heel simpel, maar tegelijkertijd ook een kans voor ons om de karakters en de komische situaties uit te diepen. Dit verhaal gaat duidelijk niet over legendes, oude beschavingen of dat soort dingen. Het is een komedie. Zoals Mars Attacks of een oude Monty Python film. Ik hoop dat het heel absurd en grappig klinkt."
Missie geslaagd Michel. Lees vooral ook het complete interview op IGN, waarin hij uitgebreid praat over dit spel. De controls met de Wii remote klinken echt fantastisch. Hij is zich duidelijk echt aan het uitleven.
Bron: IGN
Zie ook:
- Satoru Iwata interview over Wii, het succes van de DS en de toekomst van de Game Boy
Lees ook:Kijk dit: spelontwerper Ron Gilbert over The Cave
Lees ook:Trailer van twee minuten voor Disaster: Day of Crisis
Lees ook:Nintendo DS speelt hoofdrol in film
Lees ook:Het Pokémon Dagboek dag 50: Alfonso verliest alweer van me
Lees ook:Over Butterfly Island