Project H.A.M.M.E.R.

Laten we hopen dat die titel nog een werktitel is.

Project H.A.M.M.E.R. bewijst voor eens en voor altijd dat een spel heus geen first person perspectief hoeft te hebben om toch volledige analoge controle over je wapen te hebben. Ik heb die discussie de afgelopen weken een paar keer gevoerd met mensen die dachten dat het onmogelijk zou zijn om Wii-spellen op die manier te spelen zonder een first person perspectief. Ik dacht dat het wel kon, en Project H.A.M.M.E.R. bewijst dat ik gelijk had.
Het is bijna aandoenlijk om te zien hoe hard Nintendo probeert om een duister en "volwassen" spel van Project H.A.M.M.E.R. te maken. Volgens mij kun je dat soort dingen het beste overlaten aan mensen die er verstand van hebben. Maar goed, voor wat het waard is. Het ziet er best leuk uit. Hele levels kort en klein slaan met de Wii-mote kan best een toffe spelervaring opleveren denk ik. En het klinkt en ziet eruit alsof je echt volledige vrijheid hebt in het besturen van die sloophamer. Geen voorgeprogrammeerde moves, zo zien we dat graag.

Zie ook:
- Metroid Prime 3 wordt launchtitle. Uitgebreide gameplay video
- Super Mario Galaxy controls, hoe werkt het?
- Solid Snake speelbaar in Super Smash Bros Brawl!
- Classic Controller Shell bestaat niet
- Eerste foto Light Gun Shell voor Wii controller
- Drie en een halve minuut Super Mario Galaxy
- Resident Evil ook naar Wii
- Bekijk hier de Red Steel trailer

Lees ook:Metroid Prime 3 wordt launchtitle. Uitgebreide gameplay video
Lees ook:Rayman Raving Rabbids trailer (Wii version)
Lees ook:Eerste foto Light Gun Shell voor Wii controller
Lees ook:Welja, nóg meer Super Paper Mario filmpjes
Lees ook:Classic Controller Shell bestaat niet

6 reacties op “Project H.A.M.M.E.R.

  1. spacekees

    best wel vet hoor

      /   Beantwoorden  / 
  2. Kikujiro

    Als de besturing meewerkt, lijkt mij dit best een leuke game. Blast Corps vond ik destijds ook zo fantastisch. De boel afbreken is gewoon erg leuk.

      /   Beantwoorden  / 
  3. Afello

    En je moet niet vergeten dat we het over Nintendo hebben, een maatschappij waarbij gameplay voor graphics gaat. Dus ik vermoedt dat er ergens een bizarre twist in de game zit (en het duurt nog wel even voordat de game echt af moet zijn, dus er kan nog van alles veranderen). Toch ben ik het met je eens dat de vormgeving nogal saai en onorigineel overkomt voor een Nintendo titel. Terwijl Disaster een veelbelovende opzet heeft maar we daar weer niks van te zien krijgen dan een high tech prerendered filmpje :S

      /   Beantwoorden  / 
  4. squirtle

    nou nou niet zo negatief.
    Ze hebben er heus wel verstand van hoor.

      /   Beantwoorden  / 
  5. Fred

    Wiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!

      /   Beantwoorden  / 
  6. Sule

    Als ze het maken dat alles, maar dan ook alles, bomen, auto’s die in de weg staan enz. enz. kapot kunnen en goeie partical effects zodat het slopen er ook nog vet uitziet, kan dit best een leuk spel worden. Kwa diepgang wordt het waarschijnlijk niet echt iets, maar Multiplayer-rampage mode ofzo zou vet zijn :) . Alle Wii spellen zullen erg interresant zijn, al is het alleen voor de manier van besturen.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.