Nieuwe Fatal Inertia screenshots


Fatal Inertia is nog steeds één van de Playstation 3 titels waar ik het meeste naar uit kijk, maar ik moet zeggen dat ik me bij het bekijken van deze nieuwe screenshots wel een beetje zorgen begon te maken. Af en toe een geheime sluiproute is leuk in ieder race-spel, maar kijk eens naar de plattegronden in deze screenshots. Dat zijn geen racetracks meer, maar kleine doolhofjes! Zo te zien geven de enorme lichtbakens ondertussen aan welke richting je op moet. Een systeem dat prima werkte in GTA, maar om nou te zeggen dat ik graag een heel spel op die manier wil spelen…











Kom op Koei, stel ons nu niet teleur!

Bron: Gamefront

Zie ook:
- Veelbelovende Fatal Inertia screenshots
- Nieuwe Fatal Inertia beelden
- Koei opent Fatal Inertia website
- Sony zoekt Wipeout ontwerper
- PS3 schreeuwt digitale carpe diem
- Gears of War vs. PS3

Lees ook:Dat wordt toch weer wachten op Wipeout
Lees ook:Fatal Inertia onderwater?
Lees ook:Veelbelovende Fatal Inertia screenshots
Lees ook:Koei opent Fatal Inertia website
Lees ook:KOEI een beetje uitgeschoten met de motion blur

7 reacties op “Nieuwe Fatal Inertia screenshots

  1. Idoru

    Als je over alle soorten spellen schrijft, moet je dan ook alle systemen hebben? Ik bedoel: ga je dan een xbox360, een wii en een Ps3 aanschaffen om spellen te testen? Daar ben ik benieuwd naar.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Kikujiro

    Die plattegronden zijn inderdaad enorm… Hopelijk zit het spel zodanig in elkaar dat je niet compleet gedesoriënteerd raakt in geval je met hoge snelheid een afslag mist. Niet helemaal te vergelijken waarschijnlijk maar Forsaken voor o.a. de N64 had ook van die enorme levels met allerlei afslagen, gangetjes, enzovoort… enorm verwarrend soms, vooral aangezien een on screen map/radar ontbrak). Forsaken was eigenlijk alleen leuk met meerdere spelers, hopelijk is dit bij Fatal Inertia niet het geval. ’t Spel ziet er nog steeds goed uit trouwens…

      /   Beantwoorden  / 
  3. erik

    “Als je over alle soorten spellen schrijft, moet je dan ook alle systemen hebben? “

    Een goede vraag, dat weet ik nog niet. Het zou allicht wel beter zijn, maar of het ook echt lukt durf ik nog niet te zeggen.

    “Hopelijk zit het spel zodanig in elkaar dat je niet compleet gedesoriënteerd raakt in geval je met hoge snelheid een afslag mist.”

    Daar ben ik dus ook bang voor. Ik heb liever dat de route gewoon duidelijk is zodat je je kunt concentreren op de snelheid.

    Met die lichtbakens kunnen ze in theorie zelfs grappen uithalen zoals telkens willekeurige andere routes uitstippelen op dezelfde kaart, zodat je nooit fatsoenlijk de kans krijgt het een beetje uit je hoofd te leren. Dat lijkt me dus 3x niks.

    “Forsaken was eigenlijk alleen leuk met meerdere spelers, hopelijk is dit bij Fatal Inertia niet het geval.”

    Inderdaad! Een goede 2player stand is altijd leuk, maar ik vind het bij racers juist ook altijd gaaf om in m’n eentje time trial te spelen en iedere keer fracties van seconden van m’n eigen tijd af te schaven. :)

    En inderdaad, ziet er goed uit. Uit de “platte” struiken en grasplukjes maak ik op dat dit ook wel de ingame graphics zullen zijn, en dat vind ik zeker erg geslaagd. :)

    Ik heb het gevoel dat ik me de komende jaren nog vaak ga vergapen aan het water in games. Ze bereiken nu echt het punt dat in ieder geval het water niet meer van echt is te onderscheiden.

    Forsaken heb ik helaas nooit mogen spelen, dus daar kan ik niet over meepraten. Was dat ook een racer? Zelfs nog nooit van gehoord. :)

      /   Beantwoorden  / 
  4. Kikujiro

    Forsaken is een futuristische 3D-shooter waarin je een ruimteschip bestuurt, de game werd aan het einde van het N64 tijdperk uitgebracht door Acclaim. Volgens mij was het een van de laatste huzarenstukjes van Acclaim’s Iquana team (in ieder geval voor Nintendo). De IGN review was aardig positief, dus wie weet een leuke download voor de Virtual Console (mits niet te duur):

    Forsaken 64 is one of the best technical examples of what can be achieved on Nintendo 64 given time and effort. Boasting real-time lighting effects and an extremely smooth framerate (even in four-player mode), the game truly does take Descent to the next level. The game could have benefited from a map-radar and some of the levels seem barren, but overall, great game. Expect to be disoriented though.

      /   Beantwoorden  / 
  5. erik

    Klinkt best goed. Eens kijken of ik dat spel nog ergens voordelig kan vinden. :)

      /   Beantwoorden  / 
  6. Mithrandir

    Forsaken was dan ook meer een space-shooter en geen futuristic racer :)

    De vergelijking gaat niet helemaal op.
    Ik vind Fatal Inertia tot nu toe eigenlijk niet zo denderend mooi. Zeker, het ziet er erg mooi uit, maar een grote stap over het toch al weer 5 jaar oude F-zeroGX vind ik het niet.

      /   Beantwoorden  / 
  7. erik

    “Zeker, het ziet er erg mooi uit, maar een grote stap over het toch al weer 5 jaar oude F-zeroGX vind ik het niet.”

    Daar noem je dan ook wel even een spel. :p Ik herinner me dat ik hier een filmpje plaatste van iemand die voordeed hoe het zou zijn om F-Zero GX met een Wii-mote te spelen, en iemand dacht dat het al de volgende F-Zero was. ;) Die graphics zijn nog steeds ongelooflijk. Volgens mij kun je niet zoveel grote stappen meer vooruit zetten op het gebied van futuristische racers, hooguit het geheel wat verder verfijnen.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.