Capcom onthult Lost Planet 2, in ieder geval voor de Xbox 360

Lost Planet 2 speelt zich niet langer af in de sneeuw maar in een broeierige jungle. Dat is nogal een omslag, hoewel er behalve de kleur van de omgevingen eigenlijk niet zoveel lijkt veranderd. Capcom heeft de wegduik-achter-muurtje techniek afgekeken van Gears of War en elk ander groot actiepsel (hoewel de soldaten in Lost Planet 2 schijnbaar hun eigen opvouwbare muurtje bij zich hebben), maar verder draait alles nog steeds om grote confrontaties met nog grotere monsters die door de soldaten met hun enterhaak worden beklommen. Omdat de eerste trailer in première ging op Xbox Live weet op dit moment niemand zeker of het spel ook naar de PlayStation 3 komt. Ga er echter maar vanuit dat Microsoft het wel iets harder van de daken had geschreeuwd als dit spel exclusief op de Xbox 360 zou verschijnen.

De man die eerst een minuut in beeld komt is Jun Takeuchi, producer van Resident Evil 5 en van dit spel. Hij vertelt dat Capcom goed naar de wensen van de Lost Planet-fans heeft geluisterd en dat zijn jasje een exclusief Resident Evil-jasje is. Gamersyde heeft een ondertitelde versie als je nieuwsgierig bent naar de rest van zijn speech.

[games.blog forum]

Lees ook:Capcom overweegt Wii-ports van succesvolle next-gen titels
Lees ook:Lost Planet blijft gewoon exclusief voor Xbox360
Lees ook:E.X. Troopers (PS3, 3DS) is een vervolg op Lost Planet, maar dan anders
Lees ook:Dead Rising, Lost Planet niet naar PS3
Lees ook:De $20.000.000 campagne voor Lost Planet

Eén reactie op “Capcom onthult Lost Planet 2, in ieder geval voor de Xbox 360

  1. Stone

    Dit ziet er erg leuk uit. het lijkt zich erg te richten op co-op. waar je in deel 1 bijna altijd alleen bent. zie je in deze trailer overal mede soldaten. ik vind het schild ook wel een leuk idee. zo als ik het zie heeft een iemand het schild en moet voor schutting zorgen voor zijn medespelers.

    dit is een game die ik zeker zal kopen, al is het alleen maar om een bose fight/zon-ondergang uit deel 1 (die ik zelf verkeerd speelde.) misschien dat jullie de scene nog herinneren. in deel een kom je tegenover een boss te staan boven op een bergtop/richel. de boss is een soort van phoenix en vlieg dan ook geregeld over de richel heen, waarachter een prachtige zonsondergang plaatst vind. er is hier een soort van sneeuw-column en als je hier achter staat als hij schiet om daarna te voorschijn te komen voor een reeks kogels van jouw kant, is de phoenix zo verslagen. maar om een of andere reden, kon ik mijn niet voorstellen dat, dat de bedoeling kon zijn. En ik ging dus duikend, rollend, springend in de aanval. niet de beste tactiek maar wel de reden waarom ik 3 uur van die prachtige zonsondergang heb genoten.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.