VC Mario Kart 64 – dubbele snelheid glitch


Dit zijn de betere glitches! De enige fout die ik ooit ben tegengekomen in Mario Kart 64 was er eentje waardoor het spel constant vastliep tijdens Banshee Boardwalk. Dat was niet leuk. De schrijvers van gonintendo daarentegen, liepen vandaag tegen een heel ander foutje in de Virtual Console emulatie van MK64 aan. Plotseling ging de actie tijdens een driespeler race over Moo Moo Farm dubbel zo snel. En dat is wel leuk!

Jammer dat het maar een willekeurige glitch was. Er lijkt niet echt een manier om het expres te activeren.

Was er maar een manier waarop we het hele spel op dubbele snelheid konden laten draaien…

Bron: gonintendo

Zie ook:
- Nieuw in het winkelkanaal: Mario Kart 64 en Soldier Blade
- VC Ocarina of Time voor 1200 Wii Points?

Lees ook:Nintendo niet van plan om Mario Kart 7-glitch op te lossen
Lees ook:Alle banen van Mario Kart Wii online speelbaar
Lees ook:Over die Maka Wuhu glitch in Mario Kart 7 (valsspelen op Wuhu Eiland 2)
Lees ook:Nieuwe trailer Mario Kart Arcade GP: VR
Lees ook:Nieuwe Mario Kart Wii filmpjes

11 reacties op “VC Mario Kart 64 – dubbele snelheid glitch

  1. Niels de Rijk

    Hmmm… de emulatieversie bevat volgens mij nog wel meer foutjes. Bij mij liep MK64 afgelopen week gruwelijk vast in het titelscherm (vlak na het eind van de demo).

    Kan de bug helaas niet produceren. :-)

      /   Beantwoorden  / 
  2. erik

    Zal dit dan de eerste keer in haar geschiedenis worden dat Nintendo een game moet patchen? :p

      /   Beantwoorden  / 
  3. Xboxer

    Games patchen is nog niet eens zo vreemd toch. Via internet nieuwe versies, patches en nieuwe levels ontvangen. Lijkt mij een normale feature.

      /   Beantwoorden  / 
  4. erik

    Het is ook niet echt vreemd, maar voor zover ik weet zou het wel Nintendo’s allereerste patch worden.

      /   Beantwoorden  / 
  5. hiku

    Op de n64 ging die track met 3 spelers al sneller dan normaal. Maar niet op dubbele snelheid, geloof ik.

      /   Beantwoorden  / 
  6. micha

    ownedge dit wil ik ook

      /   Beantwoorden  / 
  7. viktor

    bij mario kart was er ook een glitch dat je in wario stadium als je bij de 2de hobbel va nhet begin met een snelle auto precies goed timede als je helemaal links tegen de muur reed, je dan door de muur heen sprong en een enorme voorsprong behaalde

      /   Beantwoorden  / 
  8. erik

    Ja, en als je dan even verderop via een andere hobbel wéér over de muur heen sprong stond je weer voor de finishlijn. Zo kon je laps maken van een paar seconden. :p

      /   Beantwoorden  / 
  9. hiku

    N64 glitches waren leuker dan het spel zelf. :)
    Het Goldeneye eiland in de dam ^^

      /   Beantwoorden  / 
  10. Paulywauly

    die speed glitch zat ook op die donkeykong baan en op die yoshi baan kreeg ik die ook vaker, das dus vroegah he :D .

    grtz!

      /   Beantwoorden  / 
  11. nick

    Deze glitch is reproduceerbaar op bowsers castle met 3 spelers en 100cc karts. Probeer maar eens!

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.