Minder wazige Motorstorm (PS3) tech demo

Scherper en scherper komt dit Next Gen modderfestijn in beeld. Nog niet scherp genoeg natuurlijk, maar dat komt nog wel. Over 20 dagen. Als ik toch nog even wat mag zeuren: in het eerste shot van dit filmpje, waar de buggy optrekt en de modder tegen de camera spat, daar zie je de modderspetters op de camera gewoon langzaam verdwijnen. Kom op zeg, dat is zo 2005. ;) Ik wil die modder zien opdrogen, of langzaam van het scherm zien druipen, of weggeveegd zien worden door een ruitenwisser. In een spel dat draait om het zo realistisch mogelijk in beeld brengen van de modder moeten zulke details ook goed geregeld zijn. Vind ik. Mee eens? Ben ik een zeikerd? Komt dat nog in de definitieve versie van het spel?

Zie ook:
- Iets minder beroerde Warhawk (PS3) beelden
- Iets scherpere Ratchet & Clank (PS3) teaser

Lees ook:Nieuwe Motorstorm gameplay video
Lees ook:Hobby-programmeur maakt first person Pikmin 2
Lees ook:Bewegende beelden – Resident Evil: The Darkside Chronicles
Lees ook:Iets minder beroerde Warhawk (PS3) beelden
Lees ook:Online spelletje: Music Catch

4 reacties op “Minder wazige Motorstorm (PS3) tech demo

  1. mumu

    Erik, in welke stad heb je gestudeerd? :)

      /   Beantwoorden  / 
  2. erik

    Whoa, waar komt die vraag opeens vandaan? :p

    Rotterdam.

      /   Beantwoorden  / 
  3. Bas.

    Ik moet je gelijk geven, Erik. Het was me nog niet opgevallen, maar het ‘hoogrealisme’effect is meteen weg zo.

      /   Beantwoorden  / 
  4. mumu

    @erik, omdat ik iemand ken die dat studeert en misschien was het wel dezelfde stad.
    Maar dat is niet het geval :)

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.