Citaat: Eiji Aonuma over de E3-demo voor Zelda Wii


“You may be under the impression that we are still only in the early stages of development – [but] in fact we are well into the making of the game… Our team has been working on making the building blocks regarding the action – the scenarios, dungeon-making and so on. We are well underway. I hope that we can show you something at the E3 show next year and it is something we are hopeful will be surprising.”

Veelbelovende uitspraken van Eiji Aonuma, de ontwerper die aan het roer stond tijdens Majora’s Mask, The Wind Waker, Twilight Princess, Phantom Hourglass en Spirit Tracks. De volgende Zelda voor de Wii wordt niet alleen verrassend, hij is ook al langere tijd in ontwikkeling. Fans die na Aonuma’s eerdere uitspraken bezorgd waren dat de volgende Zelda helemaal geen kerkers meer zou bevatten kunnen bovendien opgelucht ademhalen: ook de dungeons voor Link’s nieuwe avontuur zijn al volop in ontwikkeling.

[g.forum]

Lees ook:Regisseur Eiji Aonuma praat over Zelda (tijdens een achtervolging)
Lees ook:Nintendo’s E3-persconferentie wordt een Zelda-stream
Lees ook:Eiji Aonuma heeft The Legend of Zelda nooit uitgespeeld
Lees ook:Zelda-filmpjes! (Spirit Tracks)
Lees ook:Eijij Aonuma over de nieuwe Legend of Zelda

8 reacties op “Citaat: Eiji Aonuma over de E3-demo voor Zelda Wii

  1. ninty

    wat zou je anders moeten doen in een zelda game als er geen dungeons waren..

      /   Beantwoorden  / 
  2. Berend Jan

    Ik verheug me nu al niet op het eerste uur in deze zelda game…

      /   Beantwoorden  / 
    1. Erik

      Er was een tijd dat het eerste uur van een Zelda juist één van de mooiste was…
      .
      *Denkt weemoedig terug aan ALTTP… nachtelijke regenbui… geen idee hebben wat er aan de hand is… geen hinderlijk feeënhulpje dat je wijst op de geheime ingang naar het kasteel…*
      .
      Zucht.
      .
      Tegenwoordig moet ik me idd bij Berend Jan aansluiten. Dat gaat weer een vermoeiende tutorial worden.

        /   Beantwoorden  / 
      1. Kikujiro

        Ook één van de redenen waarom ik Mario Galaxy niet nog een keer heb uitgespeeld.

          /   Beantwoorden  / 
        1. Shitbull55

          Doe mij de God of War methode maar. Waar je van begin af aan midden in de actie gedropt wordt…

            /   Beantwoorden  / 
  3. Linkster/G.Tom

    of majora’s mask! IMO de beste zelda. Het hele concept van: “Hier heb je drie dagen voordat de wereld vergaat” was ontzettend spannend voor mij. het deku wezen was ook erg leuk, maar tatl zei nooit waar je heen moest, een ook niet waar de zwakke plekken van monsters zaten.

      /   Beantwoorden  / 
    1. Linkster/G.Tom

      Als reactie op dat het eerste uur saai is bij de meeste nieuwere spellen.

        /   Beantwoorden  / 
  4. ninty

    majora’s mask is de beste zelda ooit, dat ben ik met je eensB-)

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.