Muzikale platformgame Maestro! verhuist naar DSiWare en iPhone


Het briljante maar extreem slecht verkrijgbare muziekspel Maestro! Jump In Music komt naar DSiWare en naar de iPhone. Na de dramatische ervaringen (check de comments) met distributeur BigBen kiest Pastagames waarschijnlijk eieren voor hun geld. In een eerdere blogpost vertelde één van de makers dat het zijn levenslange droom was om zijn eigen spel in een doosje in de winkel te zien. Maar als dat doosje vervolgens nergens is te vinden is de lol daar natuurlijk snel vanaf. Dus: digitale distributie. De downloadbare verise heet Maestro: Green Groove. Verontrustend genoeg ook de naam van de eeste wereld in Jump In Music, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat Pastagames een spel zou uitbrengen met maar drie liedjes. Het wordt vast een soort ‘best of’ compilatie. Hoop ik dan maar. De volledige versie (mét doosje) van Maestro! Jump In Music is overigens nog altijd te bestellen bij de Free Record Shop. Nog steeds van harte aanbevolen jongens. Aan Rhythm Heaven heb ik uiteindelijk niet zoveel plezier beleefd als ik had verwacht, maar omdat Maestro! is vermomd als platformspelletje klikte de muzikale gameplay daar op één of andere manier wel heel erg.


Directe Link

Erik Satie – Gymnopedie n°1 (niet mijn video)

[g.forum]

Lees ook:Maestro: Jump In Music kwam vier weken geleden uit
Lees ook:De Maestro is gearriveerd
Lees ook:Officiële trailer Maestro: Jump in Music
Lees ook:Pac-Man ontmoet Snake in Pastagames’ Pix the Cat
Lees ook:De muzikale platformlevels van Maestro! Jump in Music

2 reacties op “Muzikale platformgame Maestro! verhuist naar DSiWare en iPhone

  1. Kikujiro

    Bizar dat de distributeur het niet voor elkaar krijgt om deze game via Amazon.co.uk of Play (of zelfs onze eigen Bol) te verkopen.

      /   Beantwoorden  / 
  2. piratus

    warschijnlijk gaan ze het weer in delen verkopen.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.