Animal Crossing dagboek – dag 386

Ik zeg het nog maar een keer: smokings zijn geweldig! Sinds ik rondloop in het zwart jasje met het witte overhemd voel ik me zelfverzekerder, zijn de dorpsbewoners vriendelijker en serveert Brewster mijn koffie in een schoon kopje (daarvoor dus blijkbaar niet!?) Maar het is niet alleen mijn imago dat erop vooruit is gegaan. Alles gaat beter met een smoking. Zo stond ik vandaag voor de zoveelste keer bovenaan de waterval, te doen wat ik daar altijd doe. Namelijk: mijn hengel uitwerpen in de diepte. Op goed geluk natuurlijk, maar stiekem hoop je toch dat er een keer iets zal bijten. Hoe stoer zou dat zijn? Bovenop de waterval een vis vangen die ergens in de rivier beneden rondzwemt.

Of het echt kwam door mijn nieuwe smoking zullen we wel nooit weten, maar vandaag was dat precies wat er gebeurde. Ik voelde iemand aan mijn haakje knabbelen, haalde de hengel binnen en hield plotseling een spartelende goudvis in mijn handen. Blathers, de beheerder van het Kramer-museum, zal zijn ogen niet geloven als ik dit exemplaar kom afgeven. En als ik daar dan toch ben, bestel ik misschien ook weer een kopje koffie in Brewster’s koffiebar. Sinds ik lid ben van de schone kopjes-club smaken die me namelijk nog veel beter!

Archief | games.blog forum

Lees ook:Animal Crossing dagboek – dag 44
Lees ook:Animal Crossing dagboek – dag 385
Lees ook:Animal Crossing dagboek – dag 388
Lees ook:Animal Crossing dagboek – dag 172
Lees ook:Animal Crossing dagboek – dag 380

14 reacties op “Animal Crossing dagboek – dag 386

1. Jordy

Haha, en dan Olivia met die boze kop daar beneden :P

(Ik heb sinds gisteren de Popeyed Goldfish :D :D Nu ben ik klaar met vissen tot maart.)

2. Berend Jan

nog 12 dagen dan ben ik jarig en krijg ik AC (hoop ik), ik heb mijn vrouw opdracht gegeven AC te kopen dus dat wil ik op mijn verjaaring ;)

3. Erik

Haha, met zulke duidelijke instructies kan het bijna niet misgaan, zou je zeggen. Ze zou per ongeluk de DS- of GameCube-versie kunnen kopen, maar meer misverstanden kan ik me niet bedenken. ;)

4. Stu

Ik moet de goudvis ook nog vangen :P

5. Nik

Mooie illustratie Erik. Goed om te zien dat je weer tijd hebt om meer tekeningen erdoorheen te weven.

1. Erik

Ja, Animal Crossing brengt het beste in me naar boven. ;) Als het me lukt om ook over andere spellen een paar korte alinea’s te schrijven ben ik van plan om het vaker te doen… dat wordt echter niet de eerste keer dat ik zoiets probeer, so don’t hold your breath.

6. Mark

Ja zeker mooi! Wow! Dit is serieus echt een waar kunstwerk : D

1. Erik

En bedankt natuurlijk. Voor dit soort kleurenplaatjes heb ik meestal geen tijd (vandaar de witte achtergronden), maar op een stille zondagmiddag moet het af en toe kunnen.

7. anthony

ik hoop dat als er nog een vervolg komt, dat je ook eens eindelijk van vroek kan verwisselen. het ziet er ook zo stom uit met zo’n kort broekje in de winter.

8. Stu

Ik ging vannacht vissen want het was goed visweer (het sneeuwde , ik weet nog dat er in wild world altijd meer zeldzame vissen waren.)en ik ving een goudvis en een tonijn , een hele grote tonijn zelfs , ik doneer mijn nieuwe vissen altijd meteen aan het museum , maar ik wou nog een tonijn voor in mijn huisje.
    Daar was hij dan , een grote schaduw in de zee , gooi ik mijn dobber er naartoe en haal ik de vis binnen , blijkt het een Coelacanth te zijn!!! :)

9. Stu

Ik ging daarnet bij iemand op bezoek , daar was een evenement dat niet in europa was!

ik kreeg van de majoor een resetti pop :)

10. Taner Waterfall

Your drawing are just perfect!!!
    Congratulations! Unfortunately I cant read your language :( Gotta translate it!