Gametrailers interviewt Dark Souls-producer


Gametrailers interviewt Namco Bandai´s Daisuke Uchiyama over Dark Souls. Hij vertelt min of meer wat afgelopen woensdag ook al in de Famitsu stond, maar er zijn een paar nieuwe details. Vooral de kampvuren klinken interessant. Omdat Dark Souls zich afspeelt in één grote aaneengesloten wereld kunnen spelers overal een kampvuur bouwen. Een veilige plaats om je health aan te vullen en andere spelers te ontmoeten. Bovendien is je laatste kampvuur automatisch je ‘respawn point’ voor als je een leven verliest. Dat maakt Dark Souls in zekere zin iets makkelijker dan Demon’s Souls, al is het vast niet verstandig om middenin een gevaarlijke dungeon je kampvuur op te bouwen. Ik stel me voor dat je voortdurend de afweging moet maken tussen je vorige veilige kampvuur vaarwel zeggen en toch maar een nieuwe respawn point inrichten. Dat zou interessant moeten worden.

[g.forum]

Lees ook:Dark Souls II wordt toegankelijker
Lees ook:Dark Souls moeilijker en uitgebreider dan Demon´s Souls
Lees ook:Eerste trailer Dark Souls III
Lees ook:Zijn dit de eerste screenshots van Dark Souls 3?
Lees ook:De invloed van Bloodborne op Dark Souls 3

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.