Originele Banjo Kazooie naar XBLA + Nuts & Bolts trailer


Om de release van Banjo Kazooie: Nuts & Bolts te vieren brengen Microsoft en Rare aan het einde van dit jaar ook het originele N64-spel Banjo Kazooie uit als downloadbare arcade-titel. Ik heb nog nooit iemand ontmoet die Banjo Kazooie niet de beste platformer sinds Mario64 vond, dus ik neem aan dat dit ook weer goed nieuws is. Fans kunnen hieronder genieten van de nieuwste Nuts & Bolts trailer.

Zie ook:
- GlaDOS kondigt Portal: Still Alive aan
- Final Fantasy XIII ook naar Xbox 360

[games.blog forum]

Lees ook:Banjo Kazooie: Nuts & Bolts boxart, nu met vierkante neus
Lees ook:Banjo Kazooie: Nuts & Bolts filmpjes
Lees ook:GlaDOS kondigt Portal: Still Alive aan
Lees ook:Ze komen terug: Viva Piñata 2 – Trouble in Paradise
Lees ook:Final Fantasy Agito XIII ook naar PSP

5 reacties op “Originele Banjo Kazooie naar XBLA + Nuts & Bolts trailer

  1. Shitbull55

    Het ziet er toch wel érg vernieuwend uit, terwijl de meeste fanboys eigenlijk op een nieuwe platformer zit te wachten…

    Petje af voor het lef van Rare.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Kikujiro

    Ziet er daarnaast grafisch ook nog best wel leuk uit. Als je maar niet al te veel hoeft te verzamelen (ik zag al puzzelstukjes en muzieknootjes). Rare is volgens mij wel aan een “hit” toe.

      /   Beantwoorden  / 
  3. erik

    Het ziet er beter uit dan de vorige twee platformgames, alleen lijken alle levels wel heel erg groot (moet ook wel als je er vrijelijk doorheen kunt racen en vliegen), als Rare zich niet een beetje leert in te houden qua verzamelen zou dit zelfs de vervelendste Banjo Kazooie ooit kunnen worden. Tien keer zoveel items per level… the horror! The horror!

    De toekomst van de platformgame (of anders: mijn ideale platformgame) heeft wat mij betreft een veel gestroomlijnder spelontwerp. Eén duidelijke route die door vijanden en obstakels gewoon leuk is om te spelen. Uitgebreide ‘open’ levels uitpluizen naar muntjes, puzzelstukjes of diamantjes heb ik inmiddels wel gezien. Super Mario Galaxy was een interessante mix, met ‘open’ levels maar ook hele duidelijke één-route-levels.

      /   Beantwoorden  / 
  4. Shitbull55

    Goed punt. Ik hou persoonlijk zelf ook niet van téveel vrijheid en blijheid. Een beetje strak linear leveldesign doet me veel meer…

    Zal wel met m’n Duitse voorouders te maken hebben ;-)

      /   Beantwoorden  / 
  5. Kikujiro

    Linear leveldesign zou inderdaad een erg positieve ontwikkeling zijn. Sowieso mag dat hele verzamelaspect in games wat mij betreft wel over boord gegooid worden of in ieder geval een stuk minder.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.