Street Fighter IV in beweging (gameplay beelden)


Wow! De eerste screenshots van Street Fighter IV wisten nog niet echt te overtuigen, maar het spel in beweging zien verandert alles. Het is niet echt realistisch, het is niet echt cel-shading, het is gewoon… tja, alsof je kijkt naar 16 bit graphics uit de hoogtijdagen van de SNES. Maar dan in volledige 3D. Kunnen niet meer oude spellen deze treatment krijgen? Ik had echt niet verwacht dat het zo goed uit zou pakken.

En het spel zelf? Producer Ono blijft maar zeggen dat hij het toegankelijk heeft gemaakt voor casual gamers omdat Street Fighter III te ingewikkeld voor hen was. Maar ik vrees dat onze casual vrienden het nu pas écht zwaar gaan krijgen. Al die verschillende meters die je ook nog met elkaar kunt combineren klinken stiekem veel ingewikkelder dan het parry-systeem uit III ooit was.

Bron: Gameplay beelden afkomstig uit de 1UP show (WMV-bestand).

Lees ook:Zie Super Street Fighter II Turbo HD Remix in beweging
Lees ook:‘Epische’ Street Fighter IV trailer
Lees ook:Street Fighter IV Offical Site geopend
Lees ook:Gametrailers’ uitgebreide Street Fighter IV trailer analyse
Lees ook:Nieuwe screenshots/info Street Fighter IV

6 reacties op “Street Fighter IV in beweging (gameplay beelden)

  1. stintje

    ziet er eigenlijk wel best vet uit =P
    dat nr dat aan het spelen is tijdens dat je aan het gamen zit is echt wel lol! =D

      /   Beantwoorden  / 
  2. tazama

    best dope

      /   Beantwoorden  / 
  3. altasia

    Ik twijfel nog aan het uiterlijk maar als verwent SSFII speler kan ik alleen maar uitkijken naar deze game.

    Benieuwt of het wat wordt is er trouwens al een platform bekent.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.