Geen verrassing: muzikaal racespel DYAD uitgesteld in Europa


“It will be at least a month, I’m really sorry, I feel *REALLY* bad about it. I’m going to try to do something special for EU people… I know you guys get shat on consistently with release dates… I didn’t really understand why until I tried to do a simul release myself — it’s at least an extra two – three months of work. I started working on the Europe version four months ago and it’s still not ready =((((((((( I don’t feel good about it, SORRY!”

Ontwikkelaar Shawn McGrath verontschuldigt zich voor de Europese versie van DYAD die, zoals ik al vreesde, minstens een paar weken vertraging oploopt. Dat is natuurlijk geen leuk nieuws, maar ik moet zeggen dat zo’n excuusbrief het leed wel een beetje verzacht. Meestal horen wij niets als een spel maanden later zonder enige verklaring alsnog wordt uitgebracht, het voelt goed om te weten dat de ontwikkelaar met ons meeleeft. Misschien kan Shawn in de toekomst (uiteraard pas nadat het spel helemaal klaar is!) nog eens uitleggen waar al dat extra werk in gaat zitten. Ik dacht altijd dat de lokalisatie in 8 verschillende talen de bottleneck was, maar tenzij deze Shawn een talenwonder is neem ik aan dat hij dat niet zelf hoeft te doen. Dus welk verschil tussen de Amerikaanse en de Europese versie levert een programmeur dan wel twee tot drie maanden extra werk op?

Kijken op Vimeo

[g.forum]

Lees ook:Chaotisch puzzel/race-spel DYAD uitgelegd in nieuw filmpje
Lees ook:Final Fantasy XIII op z’n vroegst 2010 in Europa
Lees ook:Nintendo Of Europe watch
Lees ook:Trailer: Holy Invasion Of Privacy, Badman! What Did I Do To Deserve This?
Lees ook:Europese versie PS3-spel Closure voor onbepaalde tijd uitgesteld

0 reacties op “Geen verrassing: muzikaal racespel DYAD uitgesteld in Europa

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.