The Legend of Zelda: Phantom Hourglass begint er alsmaar beter uit te zien. Klik verder voor acht nieuwe screenshots en laat je verbazen. Dit komt veel dichter in de buurt bij de GameCube-graphics van The Wind Waker dan ik had verwacht. Hoe krijgt Nintendo het toch voor elkaar om zulke mooie beelden uit de DS te toveren?
Het spel zag er toch al interessant en vernieuwend uit met maar één hele grote dungeon in plaats van acht kleinere kerkers. Nu ook de graphics alle verwachtingen overtreffen hoeven we ons alleen nog maar zorgen te maken om de controls. Daar zijn geen knoppen voor nodig, het volledige spel wordt bestuurd via het touchscreen. Is dat leuk? Als het spel op 23 juni uitkomt in Japan komen we daar vast en zeker snel genoeg achter…
Bron: NeoGAF
Zie ook:
- Legend of Zelda: Phantom Hourglass boxart
- Wat is een "phantom hourglass" eigenlijk precies?
Lees ook:Eerste wazige beelden van Zelda DS
Lees ook:Zelda: Phantom Hourglass site open, nieuwe filmpjes
Lees ook:Twee Japanse Phantom Hourglass commercials
Lees ook:Nog meer Phantom Hourglass screenshots
Lees ook:Amerikaanse Phantom Hourglass site open
Ziet er idd goed uit, toch vreemd dat weinig onwikkelaars zoiets uit de DS hardware weten te halen als ik zie wat er allemaal mogelijk is.
Komt het miss door het globale denken dat de DS geen goede 3d grafix kan maken, en ontwikkelaar dan maar niet hun best doen. Lijkt een beetje een trend te worden op nintendo hardware.
…was dat een like like? die dingen waren mijn favo vijanden
ik wil het echt hebben! wanneer is het in nederland?
die screens zijn inderdaad echt geweldig… maar ik moet nog maar eens zien hoe het eruit ziet als het beweegt, ben blij dat ze weer voor de windwakerstyle hebben gekozen
alleen met de stylus spelen lijkt mij opzich ech irritant, ik hou van knopjes…hopen dat het goed uitpakt
Ziet er alweer goed uit. Zelda is een van de weinige spellen die ik speel.
die dingen waren mijn favo vijanden