“Sparkster’s rocket pack can be used to hover briefly (similar to Klonoa and Yoshi’s Island) by pressing the jump button a second time at the peak of a jump. By combining hovering and dashing, it’s possible to careen about the stages while rarely touching the ground.”
Ik begin er weer een beetje vertrouwen in te krijgen. De eerste trailer van Konami’s nieuwe Rocket Knight-spel was nog een beetje tam, maar deze nieuwe gameplay-filmpjes zien er een stuk dynamischer uit. Sparkster stuitert razendsnel door de levels en raakt daarbij, zoals Jeremy Parish ook al zegt op 1UP, vrijwel nooit de grond. Een platformspel waar je eindeloos dubbele sprongen en rocket boosts aan elkaar kunt plakken, dat kán leuk worden. Mooi shoot ‘em up-level ook in het tweede filmpje.
Lees ook:Sparkster/Rocket Knight ReBirth! …maar dan voor XBLA en PSN
Lees ook:Eerste trailer nieuwe Rocket Knight
Lees ook:Super Mario Maker door de ogen van Jeremy Parish
Lees ook:Indiegame The Messenger lijkt op Ninja Gaiden met tijdreizen
Lees ook:Maestro: Jump In Music kwam vier weken geleden uit
What happens if a bank mistakenly pays money into an account?
What is the budget and head count of the press office?