Met Need For Speed: ProStreet gaat EA weer eens een hele andere kant op met deze langlopende franchise. In ProStreet geen illegale straatraces meer. Alle races vinden plaats op gesloten circuits waar spelers niet langer worden lastiggevallen door de politie. Het tunen van je auto gaat een nog grotere rol dan voorheen spelen en EA probeert de serie wat meer richting race simulatie te sturen, zonder de arcade gameplay van de vorige delen helemaal uit het oog te verliezen.
De graphics zien er net zoals alle andere NextGen racespellen bijna fotorealistisch uit. Onderstaande trailers komen van de Xbox 360/Playstation 3 versie, maar EA brengt de nieuwe Need For Speed ook naar de Playstation 2, Wii, PSP PC, Nintendo DS en zelfs naar mobiele telefoons.
Bron: gametrailers
Zie ook:
- Street Fighter IV, 2D of 3D? Capcom zegt niks
- Ratchet & Clank Future video review
Lees ook:Eerste screenshots Super Street Fighter II Turbo HD Remix
Lees ook:Dead Space: survival horror in het heelal, van EA
Lees ook:Need For Speed: Carbon GameCube/PS2/Xbox trailer
Lees ook:Need For Speed: Carbon krijgt dynamisch ingame advertising
Lees ook:Playstation 3: verschrikkelijk duur om te maken
En nu maar afwachten hoever ze met de grafx op de Wii komen. GT zag er op de PS2 ook al bijna fotorealistisch uit, dus ik blijf erbij dat de Wii dat beter zou moeten kunnen en dus ook hier wat aardigs zou moeten kunnen neerzetten.
Need For Speed spellen zagen er toch ook altijd wel aardig uit op de PS2/Gamecube/Xbox? Toen had EA het zichzelf wel makkelijk gemaakt met al die nachtelijke races, maar toch!
Ik denk dat de PS2/Wii versies (die er vast en zeker hetzelfde uitzien) ook best in orde zullen zijn, maar niet dat ze echt het onderste uit de kan halen zoals jij misschien bedoeld.