Hoewel ik steeds beter begin te worden in Bit.Trip BEAT (het einde van level twee is in zicht, ik voel het!) ziet opvolger Bit.Trip CORE er nog veel moeilijker uit. Vier keer zo moeilijk, om precies te zijn, want uit zoveel richtingen komen de vijandige blokjes deze keer. Meer details over een paar maanden, als ik mezelf ongetwijfeld toch laat overhalen om het voor 600 Wii Points uit te proberen.
Lees ook:Kijk dit: eerste trailer Bit.Trip Flux
Lees ook:Gaijin Games onthult Bit.Trip Core
Lees ook:Bit.Trip Runner NU in het Winkelkanaal
Lees ook:Bit.Trip Saga komt naar de 3DS en zo ziet het hoesje eruit
Lees ook:Kijken: Bit.Trip RUNNER in actie
Jemig, no kidding. Ik ben behoorlijk goed in het guitarhero genre, maar dit is ff wat anders zeg. Geweldig!
Ja, je zult hier echt het hele scherm in de gaten moeten houden. Ik heb ook het idee dat die laserstraal telkens maar één tel zichtbaar is. Je moet dan dus ook nog voor ieder blokje apart klikken. De knop ingedrukt houden om een groep blokjes op te vangen lijkt niet te werken.
we wilden toch meer old school hardcore spellen op de wii.
.
Taaaadaaahhhh daar is er één
.
Die blokjes die wegduiken naar de andere straal zijn erg vervelend.
Ik denk dat ik deze bittrip ook maar oversla.
.
Maar wat een artstyle heeft die game zeg, briljant…
In Bit.Trip BEAT komen ook blokjes voor die op het laatst moment een rare zwieper maken. Heel verwarrend, maar daar is het zo dat er toch een patroon in zit. Als je goed speelt kun je bijna voorspellen waar ze terecht zullen komen omdat voorgaande blokjes je al ongeveer naar de juiste plaats hadden geleid. Ik ben benieuwd of dat in CORE ook zo goed werkt.