Dead Space Extraction is een ‘Guided First Person Experience’

De producer van Dead Space Extraction geeft een interessant antwoord als Stephen Totilo van MTV Multiplayer hem vraagt of zijn spel een on-rails shooter is. ‘Niet echt,‘ zegt hij, ‘Dead Space Extraction is een Guided First Person Experience.‘ Dat genre zuigt hij natuurlijk terplekke uit zijn duim en ik zou niet verbaasd opkijken als Dead Space Wii uiteindelijk toch gewoon een on-rails shooter is waar de speler af en toe kiest of hij links- of rechtsaf wil slaan (choosing which path they wish to explore blijkt inderdaad een onderdeel van de Guided First Person Experience), maar volgens Steve Papoutsis wordt ‘manoeuvreren door gewichtloze omgevingen’ ook een onderdeel van het spel. Dat klinkt alsof spelers toch iets meer controle hebben dan ‘helemaal geen.’ Overigens liet EA deze week ook weten dat Dead Space Extraction gebruik maakt van Nintendo’s MotionPlus accessoire voor een extra nauwkeurige besturing.

[games.blog forum]

Lees ook:Een rondleiding door Dead Space: Extraction (video)
Lees ook:Eerste trailer: Dead Space Extraction voor de Wii
Lees ook:Yar’s Revenge wordt een op Miyazaki geïnspireerde rail shooter
Lees ook:Nieuwe trailer Dead Space 3
Lees ook:Kijk dit: You’re In Space And Everyone Wants You Dead

Eén reactie op “Dead Space Extraction is een ‘Guided First Person Experience’

  1. Shitbull55

    Heel goed meneer Papoutsis. Een interieurverzorgster is toch ook geen schoonmaakster?

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.