Sony bedenkt Get Together logo voor non-gamers


Eigenlijk onvoorstelbaar dat nog niemand anders op het lumineuze idee is gekomen om non-gamers in de leeftijdsgroep 18 tot 35 jaar aan te trekken middels een speciaal Get Together logo. Neehoor, het doet me helemaal nergens aan denken en dit is gewoon het zoveelste originele idee van Sony.
Bernard Groeneveld, productmanager Sony PlayStation Benelux, vertelt: "Wij richten ons met Get Together op non-gamers in de leeftijdsgroep 18 tot 35 jaar. Deze brand moet het sociale aspect van Buzz en Singstar laten zien." Tot nu toe hebben we daar in de Nederlandse winkels nog niet zoveel van gemerkt, maar dat gaat binnenkort veranderen.


In de weken 46 en 47 (dat is volgende week en de week daarop) trekt een speciaal Sony-team door heel Nederland. "Zij toveren de winkelvloer om tot een soort huiskamer. Daarin krijgen de aanwezige klanten en toevallige voorbijgangers de kans Buzz en Singstar uit te proberen. Daarnaast is voor de retailer divers pos-materiaal voorhanden. Je moet daarbij denken aan displays, schapstroken en grote posters. Wij hopen dat Get Together een eigen plaats verovert in de winkels. De acties worden begeleid door een twee weken durende televisiecampagne."

Sony Computer Entertainment Benelux heeft overigens wel een langetermijnvisie op het merk. Het moet niet bij deze twee weken blijven. Volgend jaar vinden nog twee acties rond Get Together plaats. De Get Together-collectie bevat negen titels: zes al verschenen Singstar-games en drie Buzz-titels. Eén en ander moet de levenscyclus van de PS2 een flinke impuls geven.

Bron: Muziek en Beeld

Zie ook:
- Touch! Generations ook in Europa succesvoller dan verwacht

Lees ook:Sony opent Get Together café in Amsterdam
Lees ook:De jacht op niet-gamers
Lees ook:Singstar Rocks TMF
Lees ook:Parool: Sony bang voor Nintendo
Lees ook:LittleBigPlanet in oktober, paar nieuwe plaatjes

9 reacties op “Sony bedenkt Get Together logo voor non-gamers

  1. Wouwter

    Nintendo heeft wat indrukwekkendere non-gamer games.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Non gamer

    Goh slim bedacht van Sony :S

      /   Beantwoorden  / 
  3. denise

    dat is echt wel een doorbraak hoor xD

      /   Beantwoorden  / 
  4. micha

    sterf sony sterf !!!!!

      /   Beantwoorden  / 
  5. Michael

    …….

    En toen kwam Sony ook op het idee om 65+ers aan het gamen te laten..

    Ik zie mijn ouwe oma al Call of duty spelen..

    “O ik kom er zo aan Michael,er zitten nog drie jappen in de basis van de tegenstander”

      /   Beantwoorden  / 
  6. Cailin Coilleach

    Heheh… Wauws, negen games met maar twee afzonderlijke concepten… Pfoe hee!

      /   Beantwoorden  / 
  7. Kikujiro

    “Zij toveren de winkelvloer om tot een soort huiskamer. Daarin krijgen de aanwezige klanten en toevallige voorbijgangers de kans Buzz en Singstar uit te proberen.

    Yeah right… dat werkt… midden in een winkel een beetje voor joker staan door Singstar uit te proberen.

      /   Beantwoorden  / 
  8. denise

    haha inderdaad ik denk niet dat ik in de winkel ga zingen o_O
    maar er zijn vast mensen die zo gek zijn :P

      /   Beantwoorden  / 
  9. erik

    “Yeah right… dat werkt… midden in een winkel een beetje voor joker staan door Singstar uit te proberen.”

    ;)
    Ik zie het ook niet snel gebeuren nee. ZEKER NIET door die beoogde doelgroep van 18 – 35 jaar.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.