Boom Blox gameplay en interview


Eurogamer komt met het teleurstellende nieuws dat de intrigerende head-tracking feature het spel uiteindelijk toch niet gehaald heeft. Jammer! Boom Blox ziet er verder grappig uit, maar ik snap nog steeds niet hoe al die blokkentorens die je omver mag gooien uiteindelijk moeten zorgen voor een uitdagend spel. Alle impressies die ik lees zijn positief, maar niemand kan me het concept goed uitleggen. De Senior Producer in dit interview overdrijft blijkbaar niet wanneer als hij het spel typeert als: 'hard to describe and even harder to write about.'

Zie ook:
- Head Tracking: of hoe de Wii ook Virtual Reality kan doen
- Nieuwe Boom Blox screenshots

Lees ook:Boom Blox heeft head-tracking
Lees ook:Online spelletje: Totem Destroyer
Lees ook:Hoe maak je een vervolg op Scribblenauts?
Lees ook:Nieuwe trailer/screenshots Hard Corps: Uprising
Lees ook:Nieuwe Scribblenauts trailer

Eén reactie op “Boom Blox gameplay en interview

  1. berend jan

    en HOP op de lijst met rare spellen die alleen op de Wii kunnen…

    Ik moet gaan bijklussen voor ik al die spellen kan betalen voor de Wii die uitkomen… Al die download games (toki tori, goo, star Fighter X en dat wind spelletje) Wii fit en Bloom Blox.

    whaaaa, ik wordt gek allemaal orginele games en allemaal op een middelmatige trage door de hardcore gamers vooraf afgeschreven console… Damn dat kreng slupt mijn tijd (MK:Wii) en mijn geld helemaal op…

    Ik vraag me alleen af waar Super Mario Kart op de VC blijft ik had hem wel verwacht op de release dag van MK:Wii…

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.