Bionic Commando ReArmed! Bionic Commando ReArmed!


Oh. Mijn. God. Dit ziet er toch zo geweldig uit. Bionic Commando ReArmed laat zien wat er allemaal mogelijk zou kunnen zijn… als 2D gaming niet zo goed als dood was. Met de nieuwste techniek en een groot budget kunnen er wonderbaarlijke dingen worden gedaan. Zie hoe solide en geloofwaardig alles eruit ziet. Zeker bij een spel als Bionic Commando, dat draait om slingeren en zwaartekracht, is het belangrijk dat zulke zaken goed aanvoelen. Ieder voorwerp heeft een gewicht, de animaties zijn geloofwaardig… het is geweldig. Koopt allen massaal dit spel en koester het, want voorwaar zo´n unieke kans op nextgen 2D gaming krijgen we nooit meer.

Zie ook:
- Wii-petitie Bionic Commando niet onopgemerkt gebleven
- Rad Spencer is terug! Bionic Commando Rearmed!

Lees ook:Bionic Commando ReArmed bossfight + multiplayer videos
Lees ook:Rad Spencer is terug! Bionic Commando Rearmed!
Lees ook:Kijken: eerste trailer Bionic Commando Rearmed 2
Lees ook:Splatterhouse krijgt Next-Gen remake
Lees ook:Bionic Commando: Powered Up!

3 reacties op “Bionic Commando ReArmed! Bionic Commando ReArmed!

  1. Joost

    Alsjeblieft, leg me uit wat er leuk is aan een 2D schietspel?? En dit is geen retorische vraag. Ze zijn toch niet voor niets overgegaan op 3D?

      /   Beantwoorden  / 
  2. erik

    Ik heb de indruk dat je de glorietijd van 2D spellen meegemaakt moet hebben om dat te begrijpen. Het voelt iets puurder. Ik heb in 2D een beter gevoel van controle, kan beter overzicht houden over het speelveld, het is simpeler, computerspelletjesachtiger. Alles ‘klikt’ gewoon beter.

    Ik hou ook van 3D spellen, maar 2D heeft toch nog steeds iets speciaals.

    Maar het kan net zo goed nostalgisch geneuzel zijn hoor. ;) Een voorkeur voor 2D komt wel opvallend vaak voor bij oudere jongeren, dus pas op.

      /   Beantwoorden  / 
  3. MetroidPrime

    “Alsjeblieft, leg me uit wat er leuk is aan een 2D schietspel?? En dit is geen retorische vraag. Ze zijn toch niet voor niets overgegaan op 3D?”

    Als er helemaal niets leuks zou zijn geweest aan 2D schietspellen, waarom denk je dat er dan talloze van zulke spellen gemaakt zijn? Dit is ook geen retorische vraag, kun je mij dat uitleggen?

    De reden dat alles op 3D is overgestapt is omdat dat toendertijd de mode was. Men dacht toen dat technisch geavanceerder automatisch beter was. 2D spellen kunnen echter nog net zo leuk zijn als 3D spellen, en zijn soms zelf nog leuker. Neem platformers als voorbeeld, de meeste daarvan zijn tegenwoordig in 3D, maar het grootste deel van die platformers kan nog steeds niet tippen aan een goede 2D platformer zoals bijvoorbeeld NSMB.

    Een 3D spel is niet automatisch beter dan een 2D spel.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.