Roboblitz (Xbox Live Arcade) demonstratie


Dit spel doet een aantal hele interessante dingen met pyshics. Met een beetje hulp van de Unreal 3.0 engine heeft Naked Sky Entertainment een spel gemaakt vol robots die echt bewegen op mechanische physics simulaties, en dus niet met de hand geanimeerd zijn. Koppel dat aan een aantal bizarre wapens die ook allemaal leuke trucjes uithalen met de zwaartekracht en Roboblitz zou weleens een erg leuk spelletje kunnen worden.

myFlash = new FlashObject(‘http://www.gametrailers.com/umremote312.swf’, ‘swffile’, 480, 409, 8); myFlash.altTxt = ”; myFlash.addVariable(‘mid’, 14538); myFlash.write();

Zie ook:
- Het volgende Blue Dragon minifilmpje
- Bedankt Epic voor die 512MB RAM geheugen in de Xbox360
- Sony reageert op kritiek misleidende vergelijking

Lees ook:Vijf korte Every Extend Extra filmpjes
Lees ook:Trailers van twee Burger King Xbox360 games
Lees ook:Het volgende Blue Dragon minifilmpje
Lees ook:Geschiedenisles met Genji 2
Lees ook:Schaamteloze Monkey Ball rip-off met geweldige boxart

6 reacties op “Roboblitz (Xbox Live Arcade) demonstratie

  1. denise

    wat een akelig kort stukje .. ga ik helemaal speciaal voor de leraar meppen zodat we een tussen uur krijgen >_>

      /   Beantwoorden  / 
  2. denise

    ah ik zie al wat het probleem is, deze computer doet nogal moeilijk met filmpjes weergeven ( ja ja ik zit op school )

      /   Beantwoorden  / 
  3. Luie Wolf

    Wauw, dit is echt te gek! Maar dit is dus maar een klein spelletje omdat het op Xbox Live komt of heb ik het verkeerd begrepen? Ik kan me goed voorstellen dat dit een volwaardige game kan zijn. Het ziet er tof uit, de gameplay is in mijn ogen meer next gen dan de meeste tot op hede uitgebrachte of aangekondigde games en de algehele feel is super grappig! Ik ben nog maar een klein stukje verwijderd van een daadwerkelijke aanschaf van een Xbox360!!!

      /   Beantwoorden  / 
  4. erik

    “Maar dit is dus maar een klein spelletje omdat het op Xbox Live komt of heb ik het verkeerd begrepen? Ik kan me goed voorstellen dat dit een volwaardige game kan zijn.”

    Ik keek er ook van op, maar die stem zegt toch echt Live Arcade. :) Als er genoeg levels inzitten lijkt het mij ook een behoorlijk volwaardig product.

    Interessante ontwikkeling dat studio’s er dan toch voor kiezen om het niet fysiek uit te brengen. Blijkbaar verwachten ze op deze manier meer winst.

      /   Beantwoorden  / 
  5. Gannie

    Spellen voor XBLA mogen niet groter zijn dan 50MB. Dit is dus een hele prestatie om een game die er zo uit ziet onder die 50 MB grens te houden. Dit belooft fantastische leuke games op XBLA denk ik. Toppie!

      /   Beantwoorden  / 
  6. erik

    “Dankzij twee andere speciale technieken – Procedural Texture Authoring en Rendering System – zal het bestand niet groter worden dan ongeveer 50mb.”

    Bron: http://www.ownage.nl/news/12263/

    Dus inderdaad netjes onder de 50MB. :) Je gaat je wel afvragen of al die extra capaciteit (blu-ray, hddvd) nu ook écht nodig is, of dat het gewoon lekker makkelijk is voor de programmeurs dat ze niks hoeven te comprimeren.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.