Zelda-team krijgt hulp van Xenoblade Chronicles X-ontwikkelaars

Kijken op YouTube

Dit is niet de eerste keer dat een grote open wereld wordt getoond op de Wii U. Xenoblade Chronicles X had deze ook, en het zou mij niet verbazen als Monolith Soft een handje had meegeholpen.

Knappe voorspelling van games.blog-bezoeker Innovation. Drie dagen later verklapte Nintendo dat het Xenoblade Chronicles X-team inderdaad meehelpt aan de ontwikkeling van The Legend of zelda: Breath of the Wild. Hoe wist hij dat?

De combinatie is niet onlogisch. Nintendo heeft nog geen ervaring met open wereld-spellen, en Xenoblade Chronicles X was een gigantische open wereld, speciaal ontwikkeld voor de Wii U. Geen wonder dat regisseur Eiji Aonuma Monolith Soft om hulp heeft gevraagd. Nu maar hopen dat deze versie van Hyrule net zo spectaculair wordt als de buitenaardse landschappen in Xenoblade.

Neo-games.blog forum

Lees ook:Nieuwe trailer Xenoblade Chronicles X
Lees ook:Nintendo koopt Xenosaga/Baten Kaitos makers
Lees ook:Nintendo brengt Xenoblade Chronicles zelf naar Europa
Lees ook:Eerste screenshots Wii-RPG Xenoblade
Lees ook:Gerucht: Monster Hunter Tri, Mach Rider en Baten Kaitos 3 naar de 3DS?

Eén reactie op “Zelda-team krijgt hulp van Xenoblade Chronicles X-ontwikkelaars

  1. G.Tom

    Het is overigens niet de eerste keer dat dat gebeurt hoor, Monolith hielp ook bij de ontwikkeling van Skyward Sword en ontwierp de woestijnzone. Die dungeon die een piratenschip was was ook mijn favoriete van de hele game dus dat kunnen ze echt wel!

    OH EN ERIK!

    Die muzikale geintjes die bij Zelda altijd er tussen zitten zijn er dit keer wéér!

    https://youtu.be/PiAAJQ6ZMdY

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.