Super Mario Maker – Boo’s Plumbing Nightmare ver 3.0


Kan een level ook te ingewikkeld zijn? Boo’s Plumbing Nightmare zit ongelooflijk knap in elkaar, alleen… ik begrijp de puzzels niet? Uitspelen was geen probleem, maar het voelde bijna alsof het level zichzelf oploste. Ik volgde gewoon de pijltjes, en op een of andere manier verdwenen alle obstakels en kreeg ik steeds precies op tijd het juiste voorwerp. Ik vermoed dat dit level uitdagender was geweest met minder puzzels. Als spelers ruimte hadden gehad om vast te zitten en verbaasd rond te lopen

Tegelijkertijd is het natuurlijk wel fantastisch dat mensen dit soort krankzinnige machines kunnen bouwen in Super Mario Maker. Planten groeien uit zichzelf, blokjes verdwijnen als je een rondje door de kamer loopt (ik snap nog steeds niet hoe dat werkt!) en P-Switches worden automatisch geactiveerd. Het level heeft zelfs een checkpoint met wachtwoordbeveiliging. Stap in de juiste volgorde op die blauwe schedel-liften en er opent een shortcut naar halverwege het level. Hoe krijgt RagnarokX het voor elkaar?


“Boo’s Plumbing Nightmare ver 3.0″ door RagnarokX
Level code: C979-0000-0073-3C8B

Kijken op YouTube

Neo-games.blog forum

Lees ook:Super Mario Maker – let’s eat flame
Lees ook:We are your biggest nightmare door Denise
Lees ook:‘Super Guide’, of New Super Mario Bros. Wii op de automatische piloot
Lees ook:Super Mario Maker – MaNiAC mAnSIoN
Lees ook:Online spelletje: Super Puzzle Platformer Plus

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.