De laatste New Super Mario Bros scan uit Famitsu

En voor wie zich afvraagt of ik nu echt ieder klein stukje informatie over New Super Mario Bros moet vermelden? Ja, helaas. Dat moet echt. Dit spel is groot nieuws, en ik ga er alles aan doen om zoveel mogelijk mensen aan het spelen te krijgen. Iedere lezer die ik perongeluk over kan halen is er weer eentje!

Want elke DS-bezitter is het aan zichzelf verplicht om dit spel te kopen. En iedereen die nog geen DS bezit moet ernstig overwegen om er eentje aan te schaffen speciaal voor dit spel! Dit wordt een unieke kans om een nieuw stukje videogame-geschiedenis live mee te maken…

Zie ook:
- New Super Mario Bros interview
- En wederom nieuwe New Super Mario Bros screenshots
- New Super Mario Bros verschijnt in Amerika op…
- Japanse New Super Mario Bros releasedatum (maand)
- De laatste New Super Mario Bros scan uit Famitsu
- Zalig nieuw New Super Mario Bros filmpje
- New Super Mario Bros moeilijk. YES!

Lees ook:Amerikaanse New Super Mario Bros boxart
Lees ook:Japanse verpakking New Super Mario Bros wordt GEEL
Lees ook:New Super Mario Bros later in Japan als in Amerika?
Lees ook:Dit is de wereldkaart van New Super Mario Bros.
Lees ook:Koopa Kids keren terug in New Super Mario Bros.

12 reacties op “De laatste New Super Mario Bros scan uit Famitsu

  1. mumu

    jamaar, ik vond het nooit echt zo supergeweldig (vroegur wel), terwijl ik wel Nintendo fanboy ben =D

    huhu :’(

    k wacht recensies en beeldmateriaal af ^o^
    en dan wachten op 3D zelda -,-

      /   Beantwoorden  / 
  2. mumu

    Was je trouwens van plan om je mario schilderwerk op eigen manier te schilderen, of dacht je: hmmm… ‘t lijkt niet 100%
    ?

    :)

      /   Beantwoorden  / 
  3. Erik

    Je vind Mario niet zo leuk? Bij welk spel ben je afgehaakt dan? Ik vind ze allemaal nog steeds heel geweldig en speel ze ook nog steeds regelmatig op de NES en de SNES. :)

    En ik wilde Mario inderdaad wel wat meer karakter geven. Ik vind het zo jammer dat Nintendo sinds een paar jaar alleen nog maar een 3D model gebruikt voor alle Mario afbeeldingen in plaats van tekeningen zoals vroeger. Over deze tekening was ik uiteindelijk niet echt tevreden. Maar op een gegeven moment is het midden in de nacht en heb je gewoon geen tijd meer om er verder aan te schaven. Dat is het nadeel van een dagelijkse blog. Volgende keer beter. :)

      /   Beantwoorden  / 
  4. mumu

    Ik ben bij geen 1 mario afgehaakt, heb alle gespeeld en vond ‘t altijd ‘t allerleukst, maar sinds 2d mario = weg, of sinds mario 64, heb ik een afkeer gekregen voor platform spelletjes waarbij behendigheid nodig is en waarbij je steeds naar beneden kan vallen.
    Daar kan ik snachts niet van slapen! =D

    Oh ja, en ik kan mijn eerste droom naar aanleiding van de hele dag mario bros 1 spelen herinneren. :)

      /   Beantwoorden  / 
  5. mumu

    In mario 64 zitten ook gedeeltes waarbij je moet springen van platform naar platform trouwens. Dat is de reden waarom ik het (bijna) niet meer speel.

    Lang leve zelda (geen springknop)! ^o^

      /   Beantwoorden  / 
  6. Mithrandir

    Donkey Kong Country is ook niets voor je zeker :P

      /   Beantwoorden  / 
  7. Erik

    Heh, okee. Klinkt als een extreem geval van computer-spelletjes hoogtevrees. Maar ik vond dat dat in de 2D Mario-spellen altijd veel erger was. De eerste keer dat ik bij SMB in wereld 1-3 kwam vond ik het echt doodeng, al die sprongen. Stond ik soms echt een minuut lang te wachten voordat ik een bepaalde moeilijke sprong aandurfde. :p

    Feitelijk mis ik dat zelfs een beetje in de 3D-spellen. Meestal zijn de sprongen daar toch een stuk veiliger geworden. In de meeste gevallen kom je gewoon op de grond terecht en kun je het opnieuw proberen.

    In de bonuslevels van Super Mario Sunshine had je weer een échte bodemloze put als ondergrond, en alleen maar een paar kleine zwevende blokjes erboven om je overheen te bewegen. En toen ik die levels speelde realiseerde ik me pas hoezeer ik zulk soort uitdagingen gemist had. Lekker spannend. :p

    Maar goed, smaken verschillen. De reden dat ik nu niet meer zoveel (3D) platformspelletjes speel is omdat het tegenwoordig vooral verzamelspelletjes zijn geworden. :( Ik wil gewoon een level om doorheen te spelen en het einde te bereiken. Dat is veel leuker dan een level waar je 20x terugkomt om alle muntjes/diamantjes/energiebolletjes te verzamelen. Helaas is dat ook een trend die is begonnen met Mario64. Toen vond ik het nog wel leuk, maar er zijn maar weinig spellen zó goed dat ik bereid ben er zó veel tijd in te steken.

      /   Beantwoorden  / 
  8. mumu

    Misschien is het een kwestie van verschil van smaak, ja.
    Want ik ga schreeuwen en vloeken en kom uiteindelijk in een gesticht terecht als ik weer voor de zoveelste keer ergens vanaf val. ^_^

    Maar new super mario bros schrijf ik natuurlijk niet zomaar op voorhand af. ^^

    Mario 2 en de 2 snes mario games waren toch niet zo moeilijk?
    o_O;;
    Die vind ik nog steeds wel leuk, denk ik. ^_^ Vooral als ik ‘t gratis (meer dan 10 euro wil ik’r niet voor betalen) voor de onderkant van m’n DS zou kunnen krijgen. :)

      /   Beantwoorden  / 
  9. Mithrandir

    “Mario 2 en de 2 snes mario games waren toch niet zo moeilijk?”

    SMW Star world (hoe heette dat ding ook weer?)

      /   Beantwoorden  / 
  10. Erik

    Mario 2 en de 2 snes mario games waren toch niet zo moeilijk?
    o_O;;

    Ik had het over de allereerste keer dat ik SMB speelde (het was m’n allereerste spel), een jaar of 18 geleden. Geloof me dat het toen echt wel heel lastig was. :p

    En als je denkt dat Mario 2 op de NES niet moeilijk was moet je werelden 7-1 en 7-2 maar eens proberen. ;)

      /   Beantwoorden  / 
  11. mumu

    “Mario 2 en de 2 snes mario games waren toch niet zo moeilijk?
    o_O;;

    Ik had het over de allereerste keer dat ik SMB speelde (het was m’n allereerste spel), een jaar of 18 geleden. Geloof me dat het toen echt wel heel lastig was. :p”

    Jamaar ik zat egocentrisch over mijn eigen smaak te praten (moeilijk is stom, makkelijk is leuk). :)

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website