Wie wil er nog meer informatie over No Man’s Sky?


Website IGN staat deze maand in het teken van No Man’s Sky. Met vandaag een filmpje waarin ontwikkelaar Sean Murray vertelt over de techniek achter het ambitieuze spel. Hoe kan een klein team duizenden sterrenstelsels programmeren met miljarden buitenaardse levensvormen?

  • Heeft Hello Games dit spel eigenlijk niet gewoon veel te vroeg aangekondigd? Ik merk dat ik steeds ongeduldiger wordt. Alle belangrijke informatie is al bekend, dus om de tijd te vullen krijgen we nu dit soort achter-de-schermen filmpjes. Het is heus wel interessant wat Sean Murray hier vertelt, maar ik ben bang dat het de magie verpest om dadelijk te weten dat al die unieke vissen zijn gebaseerd op hetzelfde model.
  • Het blijft natuurlijk wel spectaculair hoe dit spel met een paar muisklikken kan uitzoomen van een close-up vis tot een overzichtsshot van de hele planeet. (Vanaf 7:30).
  • Ik had er nog nooit bij stilgestaan dat alle planeten in No Man’s Sky ook echt “planetsized” zijn. Je kunt dus letterlijk dagenlang bezig zijn om één enkele wereld te verkennen. Een wandeling om een hele planeet zou net zo lang duren als… nou ja, als een rondje om de aarde.

Kijken op YouTube

Neo-games.blog forum

Lees ook:Nog een No Man’s Sky video interview
Lees ook:Nieuwe beelden No Man’s Sky in interview
Lees ook:Nieuwe beelden No Man’s Sky
Lees ook:No Man’s Sky verschijnt ook voor pc
Lees ook:No Man’s Sky dagboek – dag 38

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.